Skönt med frispråkiga människor

Det var en kvinna inne nyss som väntade på att betala för dieseln som hennes man tankade i deras husbil.
Husbil i januari! Bara det.
Jag:- Är det inte kallt att bo i husbil på vintern. Eller kanske inte att bo men man kan ju inte sätta upp dörren och sitta utanför och grilla direkt. Hahaha
Hon:- Ja jag ska då inte bo i husbilen men vi är på väg till bekanta i Skåne och min man, eller han är väl min man för tillfället i alla fall, har en elak hund. Hunden och min man ska få bo i husbilen men jag får sova inomhus. Hahaha. Så går det när man skaffar sig en elak hund.
Jag ska aldrig skaffa mig en elak hund. Då blir man förvisad till en kall och tråkig husbil och dessutom så kanske det var därför hon inte visste om han skulle få fortsätta vara hennes man. Utan elak hund kanske hon skulle ha fortsatt älska honom.
Jag som har tjatat om att jag vill ha en chihuahua men jag får nog tänka om.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Neej tänk inte om Jessica, skaffa en söt liten chihuahua :) Jag hjälper dig och om Ronnie inte tål den kan ni väll köpa tillbax den gamla husvagnen till honom ;D hah

2009-01-03 @ 18:53:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0