Farmor har opererats idag

Jag skjutsade henne till sjukhuset igår morse. Hon skulle läggas in på avdelningen vid nio och sen ta alla prover som skulle vara klara till idag.
Eftersom hon aldrig under sitt 85åriga liv knappt varit sjuk så var hon av naturliga orsaker lite nervös. Det hade jag också varit om jag var hon så jag hade dåligt samvete när jag var tvungen att gå så snabbt efter vi kommit till avdelningen. Hon hade i alla fall två trevliga damer som rumssällskap så hon har ju nån att prata med.
Tyvärr var jag tvungen att byta av Ronnie som hade hur mycket bilar som helst inbokade så jag kände mig stressad.
Pappa ringde mig på eftermiddagen och gav mig hennes telefonnummer så ikväll när jag kommer hem ska jag ringa och se hur hon mår.
Jag vet inte om jag kan hinna med ett besök eftersom jag jobbar kväll imorgon och börjar då vid elva och innan dess ska jag ha hunnit med att hitta en present till min kusin som ska konfirmeras på söndag och på fredag och lördag jobbar jag heldag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0