Torsdag

Jag pratade med farmor nyss och hon sa sig må bra. Hon lät lite medtagen på rösten men ändå vid gott mod. Helst hade jag velat hinna med att besöka henne men jag har som vanligt fullbokat schema dom närmaste dagarna så jag får se om jag hinner. Idag är det jobb till efter sju och imorgon och på lördag jobbar jag hela dagarna. På söndag är det konfirmation i Oskarshamn. Det lär nog ta hela dan det med.
Nån gång dom här dagarna måste jag hitta en present till min kusin också. Det vore inget kul att komma tomhänt till kyrkan.
Idag är jag på mycket bättre humör. Inte alls lika gnällig och trött som jag kände mig igår. Jag är nog lite roligare att umgås med om nån skulle ha lust till det. Inte för att jag tror att nån kommer att anmäla sig frivillig men kanske att Åsa blir sugen på en fika efter jobbet ikväll. Vem vet. Antagligen är hon för trött vid halv åtta för att orka masa sig ut och det har jag full förståelse för med hennes nuvarande arbetsbelastning.


Kommentarer
Postat av: Åsa

Trött är bara förnamnet... Jag är inte nån speciellt bra vän just nu. Hoppas du har förståelse och att jag kan ta mej i kragen å bättra mej :)

2009-05-07 @ 18:59:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0