Idag blev det seperationsångest.

Jag har varit på Dupont och städat i 4 veckor nu.
Den här veckan har jag lärt upp en ny tjej som heter Lotta så på måndag ska jag till nya objekt.
Det kändes vemodigt och sorgligt att gå hem idag och veta att jag inte ska dit på måndag. Både för att jag gillar Dupont väldigt mycket och även för att jag gillade att jobba med Lotta med.
Det har varit en jättebra vecka.
Jag har sällan problem med att jobba med andra men det är inte alla man kommer så bra överens med som jag gjorde med henne.
Jag kommer sakna både henne och Dupont.
Det är ju inte meningen egentligen att jag ska bli kvar så länge som jag blev på ett och samma ställe.
Nästa vecka blir det till att jobba med en annan Lotta. Det kommer säkert bli bra det med.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0