Imorgon blir det nygammalt jobb igen

Nu blir det en vecka på Städcentralen.
Det är med blandade känslor. Jag har svårt att vara avslappnad där eftersom jag en gång blivit "ratad". Jag känner det som att jag inte duger riktigt.
Det är väl mina egna hjärnspöken så det är bara att gilla läget.
Jag är ändå glad när jag har jobb så jag ska vara positiv.

Mina yngsta söner har kommit in i en tjafsperiod. Dom bråkar om precis allt. Dom är fruktansvärt jobbiga att lyssna på.
Det värsta är att dom är precis lika illa båda två så att försöka vara lyhörd och rättvis när dom bråkar är omöjligt. Det är nu man skulle bo i ett större hus så dom kunde få varsitt rum. Helst i varsitt hörn av huset. Med ljudisolerat rum till mig där jag kan gå undan ibland och bara skrika och slå i väggar.
Vi åkte med grabbarna till simhallen idag och när jag lagom hade sagt till Ronnie att det var skönt att dom inte bråkade för en gångs skull så var dom igång.
Emil paxade så många flytmadrasser som han bara kunde och ville inte dela med sig så Fabian slet åt sig en med våld och då var dom igång. Alla andra barn i simhallen lekte och skrattade och hade roligt utan mina barn.
Hoppas tjafsperioden går över snart.

Nu är det bäst att lägga sig så man orkar vara pigg och alert på jobbet imorgon.
Godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0