1 år av saknad

Idag är det exakt 1 år sen vi blev tvingade att lägga ner macken.
Det känns som ett helt annat liv samtidigt som det känns så nära. Minnena är fortfarande starka men ändå avlägsna på nåt märkligt sätt.
Med facit i hand blev det inte så bra som jag hade hoppats. Att bli arbetslös var inte mitt mål men om ytterligare ett år hoppas jag på bättre villkor.
Idag har Ann-Kari och jag umgåtts ett par timmar på stan. Hon har köpt presenter och sen har vi ätit mer än vad som är nyttigt för oss men gott var det. Vi var värda det idag på årsdagen kan jag tycka.
Emil och jag ska ta tag i hans läsande nu. Han har 4 böcker som han ska ha läst ut innan skolan börjar som han fick i sommarläxa men än så länge har han bara läst en så det kan bli lite stressigt att försöka hinna med dom andra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0