Kan inte bestämma mig om imorgon

Den molande värken i magen är kvar. På ett sätt skulle det va skönt att vara hemma en dag till men jag får dåligt samvete för mitt jobb också.
Jag tror inte jag skulle få ondare om jag jobbar utan det är nog sak samma så att bara sitta hemma och vänta ut det känns inte helt ok heller.
Jag har ett par timmar att betämma mig på innan jag måste ringa jobbet så egentligen borde jag göra lite nytta hemma så jag ser om det blir värre av att vara igång för än så länge har jag inte gjort mycket. Jag har tillbringat dagen med att glo på tv, lägga patiens på datan och läsa.
Ronnie sover fortfarande. Han har haft en riktigt hemsk natt stackarn. Jag hörde honom flera gånger när han var uppe och kräktes. Dessutom har han ju sockret att tänka på med så han fick mosa i sig choklad och socker med jämna mellanrum med när han sjönk och då spydde han igen.
Jag får nog gå och se till honom och ta ett blodsocker på honom så han inte har tuppat av där inne i sängen.

Kommentarer
Postat av: Åsa

Va lite rädd om dej nu! Du har ju inte nått stilla sittande jobb precis....

2010-08-25 @ 21:29:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0