Semlepremiär

Egentligen är jag emot att affärerna jämt ska vara för tidiga med allting och semlor är det absolut inte period för än men jag kunde inte låta bli att bli sugen när jag var i affären så just nu står det en plåt med bullar och svalnar i köket. Vid klockan nio ska vi titta på årskrönikan med Filip och Fredrik eftersom Kaliffa ska vara med där med och sjunga så då ska vi frossa.
Imorgon är det meningen att Tommy ska komma med sin familj. På lördag blir det teater med min mamma, Horst, Anders och Tina. Jag fortsätter med andra ord på min sociala linje ordentligt. Bara jag får en stund här och där ensam med en bok så kan jag nog trivas med att vara social.
På tal om det så ska jag ta mig i kragen och ringa Nina som jag lovade att göra förra tisdagen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0