Social till tusen

Helgen blev väldigt trevlig tillsammans med Kaliffa och Teresia och Evelyn.
Vi har ätit massa god mat och umgåtts och bara haft genommysigt. 
Det är tyvärr inte så ofta vi träffas och när vi väl gör det så undrar vi varför man inte gör det oftare. Emil har varit superlycklig att över att få rå om Evelyn och hon sprang efter honom hela helgen.
Dom åkte hem på söndag eftermiddan och då bestämde min man och jag oss för att gå på bio. Änglagård blev det och salongen var så gott som fullsatt. Filmen var ok men inte den bästa jag sett. Klart sevärd ändå.

Igår efter jobbet var vi bjudna till Ankarsrum på middag. Ann-Kari bjuder hem oss med jämna mellanrum men det kommer alltid saker emellan så det är inte ofta det blir av att vi kommer iväg. Jag är en dålig vän tyvärr. Jag vill umgås mer men jag kommer liksom aldrig till skott. Det är ju alltid trevligt när vi väl träffas så jag får skärpa till mig lite antar jag.

Idag blev det Jessica och Emmie som jag och Fabian hade en biodejt med. Vi var och såg Narnia. Emil var naturligtvis avundsjuk och ville också följa med men eftersom filmen är textad vet jag att han skulle tappa sugen när han inte hinner med att läsa så han fick stanna hemma med sin pappa istället.
Tyvärr var det nån annan på bion som inte tänkt som jag utan dom hade tagit med sig en liten pojke dit sdom kanske var typ 7år eller nåt och han sprang ut och in hela tiden. Antagligen var han superuttråkad när han inte kunde förstå filmen men han stampade så hårt i trasppan varje gång han gick ut att det blev lite störande. Han hade nog uppskattat en annan film mer. Tur jag inte föll för Emils tjat.

Imorgon börjar jag en timme tidigare så nu blir det en bok och sängen.

Kommentarer
Postat av: MOSTER

Skönt med en bra helg för er !

Du behöver mycket avkoppling , tänk på det !

Ta mycke "egentid " ! Lyd Mosters råd !

Jag vill inte att du ska " gå in i väggen" !

Har själv varit där !

Var rädd om dig o KRAM

2011-01-05 @ 01:14:20
Postat av: Mia

släng gärna upp bilder=)

2011-02-19 @ 17:57:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0