Banken

 När vi hade parkerat förut och småsprang till banken (stressad som alltid) så hamnade Emil på efterkälken som vanligt. Man fick gå en annan väg in p.g.a ombyggnaden och det var jobbare överallt. Inget ser ju ut som vanligt heller och dessutom måste ju mobilen ringa så jag hade ingen koll på vad mina barn syssla med. De lät ju lite men det tillhör ju vanligheterna.
 När jag var färdig och skulle gå vände jag mig mot Emil och gissa vad han håller framför sig som en sköld? Jo en navkapsel! I handen höll han sitt leksaksgevär.
 Han hade hittat navkapseln på gatan när vi gick till banken. Undrar vad alla inne på banken tänkte om honoms udda leksak.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0