Jag är riktigt trött!

 Idag har vi varit på stan och handlat lite och handlat mat på Kvantum.
Det känns som jag gått omkring i nån dvala hela dan. När Ronnie stannat och pratat med alla som vanligt så har jag inte hört vad dom sagt utan det känns som jag sitter i nån bubbla och allt bara är ett sorl runt omkring.
Jag har jobbat för mycket på sista tiden tror jag och sen allt med barnen, julklappar och hela mitt liv som går i 180.
När jag äntligen har ett par dagar ledigt så är det som om jag bara faller ihop.
Annika som vi pratade med på stan tog mig undan och frågade allvarligt hur det var med mig. Hon tyckte det såg ut som jag skulle svimma eller nåt. Det är så det känns också.
Ska väl dra ner på mina måsten nån dag för så här vill jag inte må mer.
Nu har jag gnällt färdigt. Tack för mig.

Kommentarer
Postat av: Pappa

har du inga måsten så skit i fixa nya.
det är bra att du förstår.

2007-12-23 @ 12:47:06
Postat av: Den poetiske snubben från Malmö

Så många måsten
är dom verkligen dina
Många tar andras
och gör dom till sina

God jul på er!

2007-12-24 @ 04:53:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0