Nu är jag riktigt heligt förbannad!!!

Emil  har har en blåtira!!
Linus som går i Emils klass har slagit Emil med knytnäven rakt på ögat. Jävla unge! Det är inte första gången heller. De gick på dagis ihop med och det var alltid nåt varje dag. 
 Jag kan nämna nåra grejer Linus gjort :
Han har vid flera tillfällen bitit Emil så det gått hål och han hade till och med märken kvar efter ett bett på ryggen i månader.
Han har brutit av Emils glasögon rakt av när han var arg på fröken en gång.
Han har kastat upp Emils skor på taket.
Han har puttat ner Emil från stenarna där de klättrar på skolgården ( stenarna är en och en halv meter höga)
Han slår honom oprovocerat så fort han kommer åt.

 Det här är bara dom grejer jag fått veta ändå så det finns nog mer som jag inte vet nåt om. Idag gick Emil och pratade med en annan kille i korridoren och rätt var det var så får han en knytnäve rakt på ögat. VAD ÄR DET FÖR FEL PÅ DEN UNGEN!!
Dessutom har jag vid två tillfällen haft telefonsamtal från skolan idag om Fabians blodsocker men inte en enda gång har dom nämnt att det här inträffat. Jag vill gärna bli underrättad när min son får en smäll och gråter. Jag kunde åtminstone tröstat honom på telefon och nån av oss hade ju åkt dit om vi vetat nåt. Nu tror väl Emil att vi inte brydde oss. Linus blev skickad till rektorn och där fick han va hela dan. Han är sex år!! Vad ska det bli av honom egentligen?? Han klår upp klasskompisar redan! Man undrar ju varför!?!? Vad får en sexåring att göra så??

 Imorgon är det jag som tar ett allvarligt samtal med den där skolan. Det skulle va trevligt att bli underrättad hädanefter.


Kommentarer
Postat av: Den aggressive snubben från malmö

Slå rektorn oprovocerat så fort du kommer åt! Med knytnäven rakt på ögat, så han får en blåtira!

Kasta upp hans skor på taket!

Ja, jag överdriver och gör mig rolig. Men det vore jävligt intressant om somliga i ansvarig ställning på somliga skolor fick ta emot lika mycket skit som de tycker att barnen ska ta.

Lite feta skadestånd så kanske de försöker åtminstone.

http://www.dn.se/DNet/jsp/polopoly.jsp?d=147&a=723563

2007-12-21 @ 04:00:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0