Ofrivillig sovmorgon.

Jag ställde klockan på 7 igår kväll när jag gick och la mig. Klockan ringde imorse och jag tänkte att jag låter den "snooza" en gång för jag var lite trött.  Jag har ju ändå tid på mig att väcka barn och servera frukost framför julkalendern vid kvart över.
 Då hör jag Koffe som gapar på sina syskon : Gå upp nu då ni kommer för sent! Sätt fart nu! Rappa på! osv. Jag tyckte han överdrev lite så jag tände lampan ock kollade klockan och den var inte alls 7 den var ju 8. Panik!!
 Upp och fixa frukost, kläder, gympapåsar, ringa småkillarnas skola, skriva lapp till Nickos lärare allt gick i 180. På grund av oss blev Koffe sen så när han kom 5 mnuter sent sa han :Ursäkta at jag är sen men jag var tvungen att väcka min familj. Då tittade läraren lite tvivlande på honom och sa bara : Ja den var ju ny i alla fall.
 Tänk att ingen tror på en när det faktiskt var sant för en gång skull. Stackars Koffe. Bäst att jag lägger mig tidigt idag. Det är ju min tur att öppna.

Kommentarer
Postat av: Ann-Kari

Klantskallar :P

2007-12-11 @ 22:35:27
Postat av: Pappa Ronnie

Bloggen suger musten ur dig akta dig

2007-12-12 @ 01:59:04
Postat av: jessica

det är inte den som suger musten ur mig det är du:)

2007-12-12 @ 10:47:38
Postat av: Åsa

tur ni har koffe!!! han är väl värd en extra fin julklapp ;)

2007-12-12 @ 18:42:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0