Dålig uppdatering

Jag har knappt hunnit andas i helgen så sätta på datorn var inte min prioritering.
Koffe fyllde 17 år igår så i lördas var jag och Ann-Kari på stan och köpte presenter till honom. Ett par skor, ett skärp, en långärmad och en plånbok blev det.
Jag letade utemöbler till altan och åkte med Ronnie och köpte material till altangolvet.
På eftermiddagen åt vi tacos allihopa inklusive Fanny och hennes kompis Sara.
När vi satt vid bordet erbjöd sig tjejerna att hjälpa mig att baka.
Det är nog första gången jag fått hjälp med bakning vid en födelsedag. Man kanske skulle haft en dotter i alla fall.
Tjejerna bakade bullar och schackrutor medan jag fixade smörgåstårtan. Helt underbart att få sällskap och hjälp i köket!

På söndan var vi inte uppe förrän vid tio så innan vi sjöng för Koffe åkte jag till affären och köpte färska frallor som vi åt efter sjungandet.
Ronnie röjde altan medan jag bakade klart.

Vid fyra kom främmandet. Mer paket och fika.
Allt flöt som det skulle men jag var riktigt trött på kvällen när barnen somnat.
Det blev inte många minuter kvar på helgen som inte gick åt till födelsedagsbarnet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0