Jag var på crossbanan i lördags

Jag hade lovat barnen att komma och titta när dom körde så jag masade mig dit.
Som tur är finns det en bana i stan nu så jag kan titta i en halvtimme och sen åka hem.
Antagligen kommer jag aldrig bli en crossmamma. Det var nästan lite pinsamt när man såg hur många tjejer som var engagerade när jag är värsta motståndaren.
Jag som har fem barn och en man som åker borde ju vara där jämt och stå och heja med kaffe och hembakade bullar men det är inte min grej riktigt. Jag försökte verkligen men intresset vaknade inte.
Nu ska det väl inte ta två år till nästa gång jag åker till banan i alla fall. Tur att dom har en intresserad pappa.
Jag ska bättra mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0