Kim har fått en ny cross

Ronnie Kim och Fabian åkte till Malmö i söndas och köpte en cross till honom. jag kan ju inget om crossar men jag har förstått att han är nöjd i alla fall så den är väl ok antar jag.
Fabian var tvungen att följa med eftersom han var sjuk och jag var tvungen att jobba på måndan. Det var från början meningen att jag skulle jobba kväll så Emil och jag planerade att åka nånstans på morronen och äta frukost men ibland blir inte livet som man planerar. Ann-Kari hade sjuka barn så jag fick börja vid sju istället men som tur är har Emil en väldigt snäll storebror med moppe som kunde skjutsa honom till skolan.
Ronnie och barnen fick sova hos pappa i Arlöv över natten. Dom var hemma vid sex på måndaskvällen och Fabian var fortfarande dålig så igår var jag hemma med honom. Det var rätt skönt efter att ha jobbat 12 timmar dan innan.

Kommentarer
Postat av: Den besökte snubben från Malmö

Å FINT klistermärke på bakskärmen hade den oxå, den däringa crossen! "Hårda killar rakar pungen med vinkelslip!

Å Kim var en trevlig prick!

2008-04-02 @ 15:28:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0