Det verkar lösa sig

Ann-Kari och hennes barn verkar friska.
Jag ska inte ropa hej än men hon tror i alla fall att hon kommer att jobba imorgon.
Emeli har också blivit frisk så jag fick bli helledig hela fredagen plus att Emeli erbjöd sig att ta min söndag.
Tänk vad fort allt ändras ibland.
Nu håller jag bara tummarna för att inte Alva blir sjuk inatt eller så för det är bara hon som inte har kräkts i den familjen än så länge.
Nån tur ska väl till och med jag ha ibland.
Ronnie har ställt in en enorm kastrull med risgrynsgröt i ugnen nu så jag får se när jag kan få småkillarna i säng. Dom vägrar att sova innan dom fått gröt.
Jag skulle behöva lägga mig nu så trött som jag är.
Ok lite gnällspik kanske det blev nu men jag är trött och tjurig. Dessutom är jag supergodissugen. Jag har inte ätit en enda godisbit sen i söndags.
Imorgon vaknar jag pigg och utvilad med massa ny energi.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0