Jag blir så trött

Jag läste just i Västervikstidningen.
Det är en krog i Västervik som ägs av utlänningar som fick påhälsning av kommunen efter ett tips om att dom säljer svartsprit.
Dom hittade 48 liter svartsprit och drog naturligtvis in deras tillstånd med en gång.
Nu ska krogägarna som (som är utlänningar) stämma kommunen för att som anser att dom blivit felbehandlade av rasistiska skäl!!
Allvarligt!! Varför ska en viss grupp av utlänningar jämt skrika om rasism så fort dom får känna på svenska lagar och regler. Ska dom kunna göra precis vad som helst och sen komma undan med det bara för att det är så förbannat synd om dom??!!
Jag blir så trött!
Jag är övertygad om att även en svensk krogägare skulla ha blivit av med sitt tillstånd i det läget.
Det är dax att växa upp och ta ansvar för egna handlingar.
Dom skämmer ju ut dom stackars invandrare som verkligen sköter sig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0