Jag har tittat efter en ny säng på nätet

Vi har länge pratat om att investera i en ordentlig säng.
Både Ronnie och jag vaknar med ryggvärk i den vi har. Den är inte dålig egentligen men för oss passar den inte att ligga i en hel natt.
Jag kom in på en hemsida som hette ana.se. Där sålde dom direkt från fabrik och skulle enligt sin egen uppgift ligga 50-70% under övriga.
Micke var snäll och skickade mig lite länkar så jag kunde läsa lite mer och det verkar vara bra.
Problemet är att dom inte finns på så många ställen i landet så det är svårt att komma och titta.
Av en händelse råkade en av butikslokalerna ligga på vägen till Ullared.
Det var lite frestande.
Det kan bli en utflykt till våren.
Övernattning i Ullared och sen sängprovande på vägen hem.
Pappa hade en butik i Malmö av deras så han ska åka dit och kolla om det är värt resan.

Kommentarer
Postat av: Den trötte snubben från malmö

Säng säng säng!



http://se.youtube.com/watch?v=TElE6-clmVs

2008-12-10 @ 17:53:47
Postat av: Den tröttaste snubben från malmö

Säng säng säng!



http://se.youtube.com/watch?v=TElE6-clmVs

2008-12-10 @ 17:55:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0