Nu har vi haft julmiddag

Det kändes som det skulle va julafton igår.
Det var bara julklapparna som saknades.
Ronnie och jag fick öppna varsin julklapp trots att det inte var rätt dag.
Vi fick varsin present av Karin.
Hon hade gjort ett halssmycke i form av ett hjärta där det stod massa av R på mitt och J på Ronnies och sen hade hon köpt kedjor till.
Alltså vad säger man?! Är hon inte världens sötaste Karin så säg?!
Jag hoppas att mina söner behåller sina tjejer för resten av livet.
Man ska kanske inte fästa sig för mycket vid sönernas flickvänner men med dom två som finns hos oss just nu så är det redan kört.
I vissa länder får ju föräldrarna välja partner till sina barn.
Hade vi fått gjort det så hade jag redan gift bort killarna.
Jag antar att det inte är upp till mig att bestämma så jag får bara hålla tummarna för att dom väljer det som känns rätt för dom själva.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0