Grabbarna städar garaget

Dom har slängt en hel släpvagn med skräp. Det är Ronnie, Kim och tre kompisar till Ronnie som gör en kraftansträngning. Nu skulle man ju kunna tro att dom gör den här insatsen för att dom helt plötsligt fick städlust. Men nej. Sanningen är den att Ronnies två kompisar har köpt crossar som ska in i vårat garage tllsammans med våra egna sex crossar.
Det är klart att det måste bli fint där då.

Imorgon börjar jag tidigt så förnuftet säger mig att jag borde gå och lägga mig nu. Jag är inte trött bara. Inte just nu i alla fall men imorgon kommer jag va det.

Nu har barnens biobesök löst sig som jag lovade dom att dom skulle få gå på. Barnens mormor ska vara barnvakt på torsdag så då ska hon gå och titta med dom. Jag har inte sagt nåt till dom än för man vet aldrig om det blir förändringar i planeringarna för det vore ju inte första gången. 

Tack och gonatt.  Jag behöver nog min skönhetssömn nu.


Kommentarer
Postat av: Moster

Är på väg att lägga mig, men måste naturligtvis kommentera lite först. Tror säkert att Mormor går med sina barnbarn på bio.
Vore skit annars, o det tror jag inte henne om.Hon gillar dom verkligen. Hoppas nu att du har somnat. Det är en tuff dag i morron också.
Ha det!!!
KRAM

2008-02-05 @ 23:20:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0