Jag är en hemsk människa

Min man har jobbat tills nu. Jag var väldigt inne i min data när han satte sig här hos mig i soffan.
Han började prata med mig och jag tittade på honom och nickade ibland.
Ronnie:- Bredband blablabla datan funkar inte blablabla drog av verktyg blablabla ringde servern blablabla glömde trycka på blablabla bilen klar blablabla skriva faktura blablabla.
Jag tror han sa nåt jag borde ha lyssnat på. Jag försökte verkligen men jag tappade tråden hela tiden så varje gång jag försökte koncentrera mig så visste jag inte vad han pratade om. Undrar om han märkte att jag inte hade en aning om vad han sa?! Jag tror jag nickade på rätt ställe för han såg nöjd ut

Kommentarer
Postat av: Ann-Kari

Du lyssnar säkert inte på mig heller när jag pratar med dig!!! ;)

2008-02-29 @ 09:27:09
Postat av: jessica

Jag är en bra hummare och nickare så du märker ingen skillnad.

2008-02-29 @ 11:21:54
URL: http://fyrbarnsmor.blogg.se
Postat av: ronnie

tack det värmde

2008-02-29 @ 13:31:45
URL: http://fyrbarnsmor.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0