Ska inte myror hålla sig borta på vintern?

Jag är ingen myrexpert men jag trodde inte myror var vakna nu eller?
När jag satte mig vid Ronnnies data så kom det en och kröp här. Ska dom det?
Jaja det är säkert som det ska. Det är väl bara jag som inte varit tillräckligt uppmärksam dom andra 34 vintrarna jag levt.
Jag har hela soffan full med tvätt. Jag orkar inte vika den. Tror jag ska göra som dom högt uppsatta moderaterna och skaffa mig svart städhjälp.
Emil och Fabian har delat ut massor av fina kort och presenter som dom gjort på skolan idag. Dom är så kreativa. Jag kanske borde köpt den där tårtan i alla fall.
Nej nu tar jag mig i kragen och tar hand om min tråkiga tvätt. Eftersom jag inte är nån moderat så har jag ju inte  råd med svart städhjälp så det är bara att bita i det sura äpplet.

Kommentarer
Postat av: Åsa

du har ju eget företag... tjänar pengar gräs ;)

2008-02-16 @ 18:45:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0