Slömorron

Jag får främmande ikväll efter jobbet så jag borde städa och baka eller vad det nu är en normal värdinna gör.
Jag är glad att jag inte är en normal värdinna för jag orkar inte. Dom får ta mig som jag är och mitt hem.
Egentligen så lockade boken först men datan kommer ta ett par timmar antar jag så det blev nog inget läsande.

Jag har hjälpt Fabian och Emil att göra en blogg med. Dom ville ju va som mamma och skriva. Tyvärr har jag sällan tid att sätta mig med datan medan dom är vakna så dom har inte skrivit så mycket än. Det svåraste var att skriva ordagrant som dom sa för dom trodde jag kunde skriva lika fort som Koffe och Nicko.
Jag ska ta mig i kragen och skriva med dom ikväl så det händer nåt på den sidan.
emilofabiansparadis.blogg.se gå gärna in och kolla och kommentera så blir dom nog glada.

Kommentarer
Postat av: Moster

Hoppas dom får kommentarer på sin blogg. Det blir nog kul för dom när dom kan skriva.
Hälsa alla från mig!
Uffe hälsar till dig
Ha det o som vanligt ta det lite lugnare!!!
Hoppas du inte tar det som tjat.
Jag menar väl!
KRAM

2008-02-05 @ 12:43:13
Postat av: jessica

Jag hoppas med att dom får lite kommentarer och läsare för dom tyckte det var kul med en egen sida. Tyvärr har jag sällan tid när dom är vakna att hjälpa dom men jag ska försöka. Hälsa alla. Kram på dig med.

2008-02-05 @ 13:38:38
URL: http://fyrbarnsmor.blogg.se
Postat av: Moster

Bra Jessica. Men kom ihåg att man ska alltid först o främst försöka hinna med det man tycker är roligt o som stimulerar en. Då mår man bäst.! Kanske istället för att städa ihjäl sig (vilket jag tror att varken du eller jag gör) Rätta mig om jag har fel.
Jag är lite orolig ikväll.Ehlin har Körtelfeber o det gör så ont.Det värsta är att det inte är nåt att göra.Det går över,men tar FEM VECKOR!!!!Har själv haft det,så jag lider.
Ha det! KRAM

2008-02-05 @ 23:36:45
Postat av: jessica

Jättetråkigt för Ehlin. Hoppas hon snart blir bättre. Hur går det med skolan och så nu då? Hälsa henne från mig. Kram på dig.

2008-02-06 @ 08:02:08
URL: http://fyrbarnsmor.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0