Det blev lite uppskjutet med inflyttningen

Vi ska på möte imorgon så vi hoppas det löser sig då. Kim vill och vi vill och soc vill så det ska nog lösa sig.
Vi har möblerat om hela natten så nu finns ett rum ledigt. Ronnies och mitt rum är 6 kvadrat!!
Vi kan precis få in en dubbelsäng men mer är det inte. För att gå och lägga mig måste jag klättra upp i sängen och krypa till min plats. Att bädda sängen är ingen lätt uppgift men med lite träning så.
Fabian och Emil har fått vårat rum och det blev jättebra. Tyvärr har dom redan börjat slåss. Idag har Emil Oskar med sig hem så dom tre i ett gemensamt rum är livat kan jag säga.
Jag skulle behöva fortsätta med utrensningen. Jag har kastat 4 säckar med skräp än så länge men det är nog inte slut med det. Jag älskar att kasta. Det är så lätt att hålla reda på rummen sen ett tag tills man samlat på sig nytt igen.
Nu ska jag steka lite blodpudding till barnen. Mums :)

Kommentarer
Postat av: Ann-Kari

Helt säker på att det kommer lösa sig! Lycka till imorgon!

2008-01-17 @ 19:31:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0