Det ser ut att bli en rolig dag idag

Min stationsdata har gått sönder så jag väntar på en ny från Stockholm.
Jag kan inte sälja bensin och jag kan inte ta några kort. Jag vet egentligen inte riktigt vad jag har här att göra.
Innan dom kan skicka ut en ny data till mig så måste dom lägga in alla program och det tar 2-3 timmar och sen skickas den med budbil hit vilket innebär 4 timmar till.
Jag blir så trött på alla kunder som gnäller när man säger att datan är trasig och dom inte kan tanka. Det är ju så synd om dom. Det är minsann ingen soom tänker på mig som får stå i skiten hela dan. Kunden kan ju åka till nästa mack och få sin bensin så för dom är det väl inte hela världen.
Det är ju ändå tur i oturen att det är januari och lite trafik.

Kommentarer
Postat av: Ann-Kari

Alltid lika trevligt med datastrul...

2008-01-21 @ 14:47:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0