Det ska bli storm idag säger dom

Det finns inte en människa ute knappt. Alla sitter väl hemma och väntar på stormen.
Jag hade en kund här förut som hade hyrt den lilla täckta kärran men självklart så ska det ju strulas när ingen är på verkstan. Bromsarna var omöjliga att få loss trots att en annan kund hjälpte till och använde till och med en del våld. Jag ringde runt och försökte ragga en ny kärra åt dom i stan men det gick inte så jag fick låna ut den stora till dom. Jag vill inte ens tänka på vad som kan hända om det blåser upp ordentligt och den får kast på vägen. Hoppas dom kommer tillbaka snart så jag kan pusta ut.
Annars har det varit otäckt lugnt. Jag satt och funderade på förut om kommunen kanske var evakuerad eller nåt eftersom jag verkar vara den enda levande varelsen. Jag skulle haft med symaskinen hit så kunde jag sytt gardinerna mellan kunderna :)
Koffe och hans kompisar och Kim hjälptes åt med Kims rum hela natten. Det är kul att se hur moget Koffe och mina andra barn tar emot Kim och får honom att känna sig välkommen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0