Fabian skulle berätta för Kim igår om fisen

När vi satt och åt pizza kom vi in på det sopiga trådlösa nätverket som störs av fisar.
Fabian: Amen asså innan hade jag fyra staplar men så fort Emil fes blev det bara två och då kan inte jag spela. Gubben dör ju då. Det är inte mitt fel.
Ronnie: Jag säger ju det. Det är bara för att mamma tvingar i oss massa fibrer så vi blir fisiga. (där blev det mitt fel helt plötsligt)
Koffe: Ni får väl springa ut ur rummet när ni behöver fisa då. hahah
Ronnie: hahahah ja när fisen kommer så är det bara att pausa gubben och springa till toaletten.
Alla skrattade utom Fabian för han är fortfarande övertygad om att det verkligen var Emils fel.
Jag vill bara varna alla. Skaffar ni trådlöst så fis inte när ni håller på med viktiga saker på datan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0