Jag är utmattad

Jag har varit fruktansvärt trött ett tag nu men det känns inte som en vanlig trötthet. Jag känner mig nästan lamslagen ibland. Utmattad och svag nästan som att jag inte är med riktigt.
Jag kan bli helt paralyserad ibland och känna att jag inte orkar ta ett steg till eller röra mig överhuvudtaget.
Det är bara så svårt att få allt att fungera när man inte orkar ta tag i nåt. Barnen vill ju fortfarande ha mat och uppmärksamhet även om jag inte har ork.
Jag har en hemsk huvudvärk. Som om jag har en tight mössa på mig hela tiden.
Jag kanske håller på att bli sjuk eller nåt. Är nästan aldrig det så jag vet ju inte hur det känns.

Kommentarer
Postat av: Lasse

Det förstår jag inte, du är jo bara en angacherat (har ingen stavkontrol)fembarnsmamma, egen företagare, perfekt värdina/vänina och hustru.
Det måste vara något virus.....

2008-01-30 @ 01:10:30
Postat av: Anders (your brother)

Hej syrran har kännt mig lite krasslig och trött nu under än längre period.Antagligen för att det är början på den deprimerade VÅREN.Har hört att normalt folk blir helt tokiga och lyckliga och förälskade framåt vårkanten (Ibland har jag undrat hur dom lyckas
tyvärr så kan jag inte relatera till tanken)Jag blir bara tyvärr apatisk (och tyvärr lite bitter på folk och det vill jag allra minst vara)Måtte jag bara inte bli en bitter gammal gubbe i framtiden.Från Din favorit bror nr.1 guess who ANDERS förstås

2008-01-30 @ 02:40:31
URL: http://app.blogg.se/trackback/ping/13691403
Postat av: jessica

Ja Lasse det måste absolut va nåt envist otäckt virus för jag är superkvinnan :)
Anders: Klart du är min favoritbror för jag har ju bara en :) och en bitter gammal gubbe lär du inte bli för du kommer aldrig att bli vuxen.

2008-01-30 @ 08:36:29
URL: http://fyrbarnsmor.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0