Jag har fastnat i andra avenyn

Jag gick in på svt förut och kollade lite.
Jag har sett förut att det finns nån serie som heter andra avenyn men det har inte intresserat mig förut. Inte förrän idag.
Jag provtittade på första avsnittet och nu är jag fast.
Helt otroligt vilken bra serie.
Problemet nu är bara att jag ligger 48 avsnitt efter så jag vet vad jag får göra på kvällarna nu et tag framöver.
Den påminner mig precis om tre kronor, nya tider och såna gamla godingar som jag följde slaviskt.
Jag är fast i såpaträsket igen.

Kommentarer
Postat av: Simone

Åh, bra val! Andra Avenyn är en superbra tvserie, jag älskar den verkligen!

2008-01-07 @ 23:33:41
URL: http://ynk89.blogg.se
Postat av: jessica

Jag har trott att det var typ ett nhetsprogram eller nåt. Nu är jag frälst. Trevligt att ha dig som gäst på min blogg :) välkommen åter;)

2008-01-07 @ 23:48:19
URL: http://fyrbarnsmor.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0