Jag har fortfarande inte köpt nåra blöjor till Emil

Tyvärr har det gått lite sämre dom sista dagarna trots att Ronnie tar upp och kissar honom vid tolvtiden varje natt.
Det  kommer inte mycket och han vaknar varje gång och går upp och kissar och byter kalsonger.
Idag tog han fram ett par långkalsonger istället för kalsonger när han skulle lägga sig. När jag frågade varför sa han att " dom är tjockare så då kanske det inte blir blött när jag kissar på mig".
Jag vet inte vad jag ska göra mer än det vi gör. Vi kan ju inte heller hålla på och gå upp på nätterna och kissa honom för resten av livet. Han är ju så stolt nu när han inte har blöja längre så jag kan inte ta på honom det igen.
Han kommer antagligen va torr innan jag hinner reagera och då kommer jag inte att komma ihåg dom här problemen.


Kommentarer
Postat av: Åsa

Han har fyllt 6, ring till läkaren så kan ni få hjälp. Finns tex en madrass som låter på nått sett när den blir blöt... Syrrans grabb testade det. Ja med honom funkade det INTE... Men du vet hur den familjen är :). Finns säkert bra hjälp att få så Emil får känna sej som en STOR grabb jämt!

2008-01-04 @ 11:29:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0