Jag och symaskinen hade en helkväll igår

När jag väl tar fram symaskinen så går det som en dans. Jag la upp ¨vårat draperi sydde upp vardagsrumsgardinerna lagade Koffes byxor och sydde Kims gardiner.
Det gäller bara att ta sig i kragen.
Nu har jag en heldag på macken för personalen är sjuk så jag har ingen som kan jobba. Jag skulle haft ett möte imorse men det blev inställt p.g.a sjukdom så jag har ju ändå inget bättre för mig än att stå här.

Emil sa en sak imorse som gör mig lite fundersam.
Emil: Jag tycker synd om Max på skolan.
Jag: Varför?
Emil: Han tycker bara om att spela ett fotbollspel vi har där men nu är det sönder. Nån kanske har satt sig på det.(och sen blixtsnabbt) Men det vet ju inte jag nåt om för det är ju inte jag i alla fall!!
Vad ska man tro?

Kommentarer
Postat av: moster

Hej
Kul med din blogg. Lite jobbigt att läsa allt, men intressant. Du skriver himla bra. Det enda jag gör på datorn är att jag läser din blogg o försöker kommentera
Mina flickor har sagt att jag inte får skriva nåt pinsamt, så jag får låta bli det. Men du ska känna dig hedrad.
Jag hoppas av hela mitt hjärta att ni lyckas. KRAM

2008-01-21 @ 12:26:29
Postat av: jessica

Hej Agneta kul att du läser. Klart du inte skriver nåt pinsamt. Hoppas du vill komma hem och fika en sväng i helgen när du är hos mamma. Ha det bra

2008-01-21 @ 12:45:21
URL: http://fyrbarnsmor.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0