Jag var på banken igår i företagsärende

Av gammal erfarenhet så tog jag ju naturligtvis en lapp av varje. Jag har inte varit där sen jag skällde ut dom sist när jag inte kom fram på företagssidan.
Jag hade 18 nummer framför mig på privatlappen men var nästa på tur på företagslappen.
Som vanligt väntade jag troget. Numren gick och tiden gick sakta framåt. Dom har ju lovat att företag ska ha förtur men det var tydligt att så inte var fallet.
Killen som jag skällde ut sist satt och pratade i telefon innanför en glasruta. Jag såg honom hela tiden men han såg inte mig till att börja med.
När 12 nummer gått på privat och inga på företag så tittade han plötsligt upp med telefonluren i handen och fick syn på mig. Han reste sig upp med luren i handen och gick fram till tjejen i kassan närmast honom och sa högt så jag hörde det
:- Du glömmer väl inte att ta företag ibland med?
Han tittade på mig och gick in till sig igen. Helt plötsligt blev det mitt nummer. Att det ska va så jävla svårt att hitta den där förbannade företagsknappen. Tur att nån har respekt för mig i alla fall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0