Kolla aldrig på film med en ljudtekniker

Som tur är har jag redan sett filmen så jag är inte intresserad.
Min svåger har hållt på i en timme med att ställa in ljud och bild.
När alla andra diskuterar innehåll i film så pratar han om ljudtermer och ljuset på bilden och format och allt vad det är.
Jag vet faktiskt ärligt talat inte om han egentligen vet vad filmen handlar om.
Jag skulle kunna tänka mig att gå och lägga mig och läsa men jag är fruktansvärt rastlös.
Jag har knappt sovit inatt men ändå blir jag inte trött. Det kryper i kropppen. Egentligen borde man passa på att utnyttja det till att städa eller nåt kanske.
Jag får leta upp nån bok och se om jag kan koppla av.
Ses imorron!!

Kommentarer
Postat av: Skåning

Yrkesskada är värsta sortens sjukdom

Skönt att böcker är tysta snälla och medgörliga om man inte slår nån i huvudet med dom förståss

2008-01-12 @ 23:02:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0