Vi fick besked nu

Alla möten jag sprungit på gällde Kim. Han är en sjuttonårig kille som vi lärt känna. Han hade ingenstans att bo nu så vi blev aktuella som fosterföräldrar.
Nu ringde dom från soc och talade om att Kim kommer till oss imorgon!
Det känns bra. Det är klart att mycket tankar funnits på om man gör rätt och så men i slutändan kunde vi inte gjort annat än att välkomna honom till oss eftersom vi tycker för mycket om honom.
Så från och med imorron har jag fem barn. Ok barn kanske är att ta i när det gäller Kim han är ju så gott som vuxen men ändå.
Det ska bli bra det här det vet jag.
Nu blir det lite jobb med ommöbleringar mede rummen bara men finns det hjärterum finns det stjärterum eller hur.

Kommentarer
Postat av: Anna

Åh, vad kul att ni lyckades med det!

Jag tror att det kommer gå jättebra! Starkt av dig att du tar på dig det ansvaret!

Sköt om dig!

2008-01-16 @ 11:07:55
URL: http://justmeanna.blogg.se
Postat av: jessica

Tack Anna det värmer. Det kommer bli bra det ska vi se till:)

2008-01-16 @ 17:08:55
URL: http://fyrbarnsmor.blogg.se
Postat av: Den imponerade killen från Malmö

Underbart! Skönt med positiva krafter här i världen!

2008-01-16 @ 19:43:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0