Vi skulle kolla på film igårkväll

För en gångs skull så valde jag film. Det blev ond aning med Sandra Bullock.
Vi stekte ägg och bänkade oss alla fem. (alla utom småbarnen)
Efter en halvtimme gick Koffe in på sitt rum. Filmen passade inte herrn.
Ytterligare en kvart senare var det Nicko som svek.
Strax därefter somnade Ronnie i soffan.
Det var med andra ord bara Kim och jag som såg klart.
Filmen var faktiskt bra! Jag lovar!
Min familj vill bara se filmer med zombies eller monster. Det här var ju bara en vanlig tråkig thriller med inte ens en varulv i.
Undrar om Kim satt kvar bara för att va solidarisk mot mig eller om han gillade den. Jag får nog fråga honom.

Kommentarer
Postat av: Den filmiga snubben från Malmö

Vanlig? Det var den väl ändå inte?

Den var alldeles OVANLIGT bra! *tycker*

Om de gillar zombies är det väl en bra film om maken i filmen dör varannan dag?

2008-01-24 @ 16:38:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0