Doktorn avklarad

Jag trodde det var en vanlig urinvägsinflammation men tji fick jag.
Det var njurbäckeninflammation.
När jag går till läkare så tror jag alltid att jag har inbillat mig och att jag egentligen inte har speciellt ont. Jag är livrädd för att behöva stå och skäms om doktorn skulle säga att det inte alls är nåt fel på mig. Tänk bara att bli kallad hypokondriker.
Jag har haft ont i ryggen ett tag men jag trodde det var nån muskelvärk av nåt slag. Det är en konstant och brännande smärta hela tiden. Det var ingen muskelvärk utan njurarna som spökade. När doktorn skulle knacka lite lätt i min rygg precis där njurarna sitter höll jag på att svimma. Jag kände igen den smärtan. Undrar hur länge jag egentligen haft ont för jag har inte känt efter på länge. Vissa saker bara vänjer man sig vid. Har man en ständig smärta så blir den naturlig till slut.
Jag fick nån medicin och om jag inte kände mig bättre på torsdag skulle jag röntgas.
Jag brukar ha tur med mediciner så imorgon räknar jag med att va frisk som en nötkärna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0