Vi var på student igår

Min kusin Emma tog studenten så vi var i Oskarshamn.
Maten var JÄTTEgod. Smördegsinbakad oxfile med klyftpotatis och kantarellsås! Jag tror jag skulle kunna äta ihjäl mig om jag bodde där.
Efteråt var det hemmagjord glasstårta.
Det är alltid kul att träffa släkten ibland. Varje gång undrar jag varför man inte gör det oftare. Det är ju inte så långt till nån av dom egentligen men det är väl slöhet eller nåt.
Vi åkte därifrån vid halv två och jag var den enda som inte druckit så det blev min uppgift att köra hem. Jag som inte alls tycker om att köra i mörkret ändå kom vi helskinnade hem.
Till och med fabian och Emil klarade kvällen utan gnäll.
Fabian spelade tvspel och Emil slocknade på soffan. Båda sov hela hemvägen i bilen.

Kommentarer
Postat av: Emma

Det va ättekul att ni kunde komma. Det uppskattades :)



Kram Emma

2008-08-16 @ 00:16:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0