Morgontrött

Jag vill helst börja tidigt så jag kommer hem tidigt men varför ska det va så svårt att ta sig upp?
Jag hatar mornar! Men nu är jag ju uppe och jobbar i alla fall.
Ronnie och Kim ska åka till Hasselö vandrarhem hela helgen och fiska. Det känns nästan lite sorgligt tomt. Jag vet att jag fortfarande har fyra barn kvar hemma men jag vill helst ha familjen komplett annars känner jag mig lite halv.
Det räcker ibland med att Koffe ska sova över hos tjejen så får jag separationsångest. Mina barn kommer aldrig att få flytta hemifrån.
Det ska nog gå bra. Jag överlever nog den här helgen med. Jag får koncentera mig på dom andra till hundra procent.
Egentligen tycker jag att det är väldigt viktigt att göra nåt med ett barn i taget men det är lite svårt i vår familj där vi är så många. Om jag och Ronnie ska ha ett eget tillfälle per barn och däremellan få in en egen stund och en man-fru stund så tar det väl ett år att få till det. Det är nackdelen med stor familj men det finns fler fördelar än nackdelar så man får ta det onda med det goda.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0