Nicko

Igår när jag lagade mat frågade Nicko om hans tjejkompisar kunde få lite mat med. det blev alltså två till vid bordet. när Nicko satte sig så blev det längst ut vid ena sidan. Stolarna stod så att han hade en stol jämte sig och en stol på gaveln där tjejerna satte sig. jag vände ryggen till och hörde Nicko säga till tjejen på gaveln.
Nicko:- Kom närmare med stolen.
Jag vände mig om och såg tjejen ta sin tallrik och stol och flytta ihop med Nicko och den andra tjejen på sidan av bordet.
Jag:- Sa du kom närmare hahaha. Varför kunde hon inte sitta där?
Nicko:- Men jag tänkte om hon kände sig ensam utan mig.
Snacka om tuppen i hönsgården.
Jag:- Erkänn att du helst vill sitta i mitten hahaha.
Nicko:- Ja det är klart.
Det finns ingen som kan säga såna här saker så charmigt och med glimten i ögat som min kära Nicko.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0