Torsdag

Jag hade en kortdag igår. Jag var tvungen att gå på möte vid tre så sen var det ingen ide att jobba mer så jag var hemma.
Idag ska jag på kvartsamtal på Fabbes skola. Jag vet ju att dom inte har mycket att säga om honom som elev för han är ett praktexemplar i skolan. Dom får slita ifrån honom böckerna när det är rast. När han gick på sexårsgruppen så "klagade" dom på att han lekte för lite. Kan säga att det är en fröjd med såna kvartsamtal när man har dom andra att bekymra sig för.
Det är lite mer utmaning att gå på Emil och Nicholas samtal för där är det lite att ta i om man säger så.
Tur att alla är olika. Utan mina charmknuttar i skolan skulle dom få riktigt tråkigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0