Idag är jag trött

Jag visste igår att det skulle bli problem idag att gå upp men jag kom ändå inte i säng. När väl alla småbarn sover och Alexandra och hennes kille åkt vill jag ju umgås lite med mina tonåringar och min man. Sen tar det ett tag till innan jag har kommit till ro så jag kan sova.
Jag kom inte i säng förrän ett och sen vände och vred jag på mig ett bra tag så när klockan ringde vid sex var jag illamående av trötthet.

I eftermiddag ska jag på kvartsamtal med Koffes lärare. Kan nog bli spännande efter vad jag hört. Jag hade en mamma till en av Koffes klasskompisar inne på macken för ett par dar sen. Hon frågade om jag varit på kvartsamtal än och när jag sa nej skrattade hon och sa att dom hade fått ha ett ordentligt samtal med sin son efter deras möte och efter vad hon visste skulle nog vi bli tvungna till det med. Ska bli spännande att se vad för hemska saker han kan ha hittat på. Det kan ju va lika fruktansvärda saker som Nicko hade gjort när han blev inkallad till rektorn häromdan.
Han hade gjort det stora misstaget att säga "Tjena kompis" till rektorn när han mötte honom i korridoren. Det var ju naturligtvis helt oförlåtligt! Inte kan man kalla sin rektor för kompis heller!! Vad tänker han på pojken?!
Han blev inkallad till rektorn och blev uppläxad. Ett sånt beteende fick han veta att det var inte acceptabelt. Rektorn talade om för Nicko att dom är inte och kommer aldrig bli kompisar. Det var ju himla bra att han klargjorde det för honom så han inte går omkring och tror att hans bästis är rektorn.

Kommentarer
Postat av: carro

Ha en bra Måndag
Carro!

2008-05-05 @ 09:03:53
URL: http://carrobruden.blogg.se
Postat av: Jessi

Hoppas din dag blir bra :)

2008-05-05 @ 09:08:02
URL: http://jessi91.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0