Barnen skötte sig exemplariskt

Fotograferingen gick otroligt bra. Barnen ställde upp sig som dom blev tillsagda och log och var tålmodiga hela tiden.
Det kommer bli hemskt svårt att välja bild sen tror jag.
Det blev fem olika platser och uppställningar. Varje gång hon ställde upp dom tänkte jag att det här kommer bli dom bästa korten.
Det får nog bli att välja med förbundna ögon annars kommer jag sitta där tills hon slänger ut mig.
På fredag i nästa vecka ska Ronnie och jag få komma och se på bilderna.
Jag tog ett par kort jättesnabbt med min värdelösa mobil men jag kan visa dom så ni får en liten uppfattning i alla fall även om det inte är jämförbart med hennes kamera.








Naturligtvis tog hon kort från en annan vinkel än mig så hon fick bättre ljus och inga bilar i bakgrunden.
Visst är dom snygga mina killar?!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0