Handledarkursen klar

Vi har tänkt gå på handledarkursen i ett halvår nu men inte kommit till skott.
Jag ringde i augusti för att beställa tid så igår var första tillfället dom hade.
Innan vi skulle dit på kvällen var det jobb coh långt möte hos revisorn så jag var inte jättesugen men eftersom det är svårt att få tider så var det bara att bita ihop.
Jag har bara hört negativt om kursen så jag hade inga förhoppningar. Jag tänkte mest genomlida den så jag fick det gjort.
Jag blev glatt överraskad faktiskt. Det var många bra tips och mycket som jag blhade glömt bort och blev uppdaterad om. Det är ju några år sen man tog körkort så man kör på gammal vana bara.
Det negativa jag kan säga om kvällen var att det blev lite "korvstoppning". Dom skulle ha delat upp det på två kvällar istället så man fick gå hem och reflektera lite.
Mycket av det som jag tänkte att jag skulle försöka att tänka på har jag redan glömt bort.
Vi fick våra intyg i alla fall så idag har jag skickat iväg ansökningshandlingarna till länsstyrelsen.
Nästa vecka bör det vara klart så då är det bara att sätta Koffe vid ratten.
Jag tror det är säkrast om Ronnie som har lite bättre nerver än mig tar dom första körningarna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0