Jag blev firad lite i förskott

Jag hade tänkt att hoppa över 35årsdagen i år.
Jag har varken tid eller lust att fylla år.
Ann-Kari höll tydligen inte med mig. När hon kom till jobbet idag hade hon en budapestlängd med sig och dessutom skulle hon svulla i mig en kebabtallrik. Inte nog med det så var hon tvungen att överdriva med en present också.
Jag fick en ängelberlock till mitt armband.
Ronnie köper bara berlocker med hjärtan. Det är hjärtan i alla former.
Nu är jag orättvis. En gång köpte han ett äpple när jag hade skämtat med honom om alla hjärtan han köper till mig.
Jag är absolut inte otacksam. Jag är jätteglad för allt han köper till mig. Han är bara en obotlig romantiker.
Han köper smycken och blommor till mig så fort han ska köpa nåt och jag som inte är ett dugg romantisk utan mer praktisk uppskattar honom inte tillräckligt tror jag.
Vi är olika på att visa kärlek. Ronnie är som sagt romantikern och jag är den som lagar hans favoritmat och pysslar och tar hand om för att visa kärlek. Huvudsaken är ju att man visar att man älskar varandra på sitt sätt eller hur?
Hur som helst så var det gott med tårta och kebab idag om jag ska återkomma till det jag började skriva om.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0