Jag har ny favvoskiva

Jag har en förmåga av att fastna för en skiva och sen tjata ut den tills jag inte kan höra på den mer.
Min nya favvo just nu är den här.
Gå in på min länk och lyssna på några av låtarna.
Jag blir glad och varm av att lyssna på deras musik. Lugn på nåt vis.
Jag rekommenderar er att köpa den.
Det tillhör faktiskt inte vanligheterna att jag gör reklam men det här är ett undantagsfall.
Jag säljer faktiskt skivan på min mack också men det är inte heller anledningen till varför jag ger den lite reklam. (Den finns att beställa på cdon.com också).
Det är ett nytt band som släppt sin första skiva så jag säljer den åt dom enbart för att jag själv gillar den. Helt utan ersättning.
Köp den nu!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0