Mitt GBparassoll står på bron nu

Killarna som renoverar bron ringde förut och frågade om dom fick låna mitt parassoll.
Dom skulle svetsa nåt och eftersom det regnar får dom stötar annars sa dom.
Jag tror i och för sig inte det hjälper med ett litet parassoll när det regnar ute. Jag skulle inte vilja vara killen som står med den strömförande svetsen i handen när vattnet rinner över fötterna.
Dom har nog haft lottdragning om vilken stackare som fick sätta livet på spel idag.
Undrar vad alla bilister tänker när dom står vid rödljuset och väntar och ser en byggarbetare med en Gbgubbe över sig och svetsloppor överallt.
Jag får hoppas han överlever den här dan.
Det är tur man jobbar inomhus där det är torrt och varmt och tryggt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0