Nicko gör sin mamma glad

När Nicko kom hem igår kväll så var jag på toaletten men jag hörde att han inte kom hem själv.
Det visade sig vara en av mina favvotjejer (hon ligger på samma plats som Fanny).
Nu vill jag inte ha några fler avbrott. Jag har redan bestämt att det är Nicko och Karin som ska leva ihop och Koffe och Fanny så nu får dom göra som mamma vill tycker jag.
Det värsta är att dom har en förmåga av att alltid vilja göra tvärtemot mina önskningar så jag får gå hem och förbjuda dom att träffa sina tjejer så blir det nog lite mer långvarigt.
Det är lite underligt med barn egentligen. Dom vägrar rätta sig efter sina föräldrar men i slutändan så är det ju vi som vet bäst. Underligt det där.
Jag har en bestämd känsla av att jag gjorde likadant en gång i tiden men det kanske bara är som jag inbillat mig. Jag som var så lugn och medgörlig. Jag kan omöjligt ha sagt emot mina föräldrar nån gång.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0