Nu börjar jag bli lite nervös

Det är bara två dagar kvar tills Emils ögonlaser.
Jag vet ingenting om hur dom ska göra, hur lång tid det tar, om jag får vara med i rummet, om han får on efteråt eller om han ska ha lapp för ögat i några dar.
Informationen har varit obefintlig.
Hade jag vetat precis hur det går till så hade jag antagligen inte varit så nervös.
Det kommer gå bra. Det är jag övertygad om men det känns när det mitt barns öga dom ska hålla på med.
När han gjorde första ingreppet var jag inte heller riktigt nervös förrän det var dax.
Den gången blev han sövd. Det slipper vi den här gången i alla fall.
Ska bli skönt på fredag kväll när det är gjort.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0