Nu har jag beställt fotograftiden

Jag var inne på atelje Nunan i fredas och beställde tid för fotografering.
Nu måste jag ringa om klipptid imorgon med och kolla över kläderna.
Jag beställde utomhusfotografering så jag hoppas på fint väder.
Egentligen är jag inte riktigt hundra på att jag vill ha utomhus. Jag gick runt och tittade lite på tavlorna hon hade i butiken och inomhuskorten var också jättefina.
Det får väl bli ödet som får bestämma. Regnar det så är det ödet som inte vill vara utomhus så då är det bara att acceptera det. Ödet rår man inte på.
Jag ser i alla fall fram mot att se det färdiga resultatet. Ska bli spännande.
Hon sa till om att välja kläder med dova färger och inga stora  tryck eller annat som drar till sig blicken.
Jag vill inte ha skjortor utan snygga vardagskläder.
Med så stiliga söner som jag har så måste ju tavlan bli otroligt snygg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0